בניית אתרים

השירותים שלנו – מסלול ההמראה שלך

בניית אתרים לעסקים

איפה מתחילים באתר?

עסקים קטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. אבל, לעתים קרובות אין להם גישה לשיווק דיגיטלי ואסטרטגיות SEO שיכולות לעזור להם לצמוח ולשגשג. לשם אנו נכנסים! אנו עובדים עם עסקים קטנים ובינוניים כדי ליצור קמפיינים שיווקיים דיגיטליים שמשיגים חשיפה וצמיחה מירביים. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים המותאמים לצרכי כל חברה, כולל יצירת אתרים, עיצוב גרפי, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), ניהול מדיה חברתית ועוד..

בכל הקשור לבניית אתרים לעסקים, אתה זקוק לחברה לבניית אתרים אמינה שיש להם ניסיון רב ביצירת אתרים. יד מיומנת עדיפה על העסקת אדם שלא מצליח ליצור את האתר המושלם מבחינה אסתטית, וכשאתה שוכר חברה לבניית אתרים כדי לבנות אתר רספונסבי מושלם עבור הסחורה שלך, היא צפויה להצליח.

תן לנו לעזור לך בכך שאתה מעניק לאתר שלך עיצוב שעומד באופן מושלם בסטנדרטים של העסק שלך. אתה יכול להשתמש בנו כמפתחי אתרים כדי לבנות לך את האתר תדמית או אתר מכירות כדי לבנות את הנוכחות של העסק שלך בדיגיטל בצורה שתתאים לצרכים שלך. אנו יכולים לעזור לך בכל שלב, בין אם זה מתחיל באתר חדש לגמרי, או באתר קיים שצריך לעבור מתיחת פנים או בהתחלה חדשה בפלטפורמת אתר טובה יותר כמו אתר בוורדפרס או אתר בוויקס!

כל פרויקט בניית אתר לעסק מתחיל בפגישת פתיחה כדי לברר את צרכי העסק המקוון שלך (מי הקהל שלך, מה המוצרים/שירותים שלך, איך אנשים מוצאים אותך, מה המשתמשים צריכים לעשות כשהם מוצאים אותך וכו’). זה עוזר לנו להתחיל למפות את התוכניות למצוא CMS (מערכת ניהול תוכן) מתאימה שתתאים לצרכים שלך.

מה שאנחנו שומעים פעם אחר פעם הוא הצורך של הלקוחות שלנו “להיות בשליטה רבה יותר בתוכן האתרים שלהם”. בגלל זה בחרנו להתמחות בוורדפרס שהיא אחת ממערכות לניהול תוכן המובילות עבור מרבית העסקים. 

על פי הערכות במחקרים שנערכו לאחרונה אתרי וורדפרס מחזיקים מעל 50% מנתח השוק של המערכות לניהול. המשמעות היא שלקוחותינו יכולים לסמוך על כך שהאתר שלהם נתמך היטב ומתוכנן לנוחות שימוש הלקוח ובעל העסק. אצלנו תוכלו למצוא אתרים בקידוד מותאם אישית אנו מסוגלים להקים אתר שקל לניהול, יעיל לשיווק וניתן להרחבה עבור העסק שלך.

אנו מתמחים גם ב- Wix,  Shopify ו – WooCommerce.

פנה לצוות פיתוח האתרים שלנו כדי למצוא מהו הפיתרון הטוב ביותר עבור העסק שלך. הצוות שלנו ידריך אותך במה שאנחנו בוחרים ולמה!

בניית אתרים, בניית אתרי וויקס

בניית אתרי וויקס

אנחנו הוספנו את בניית אתרי וויקס לארגז הכלים של המעצבים שלנו. כמובן שנמשיך לפתח אתרים יפים בהתאמה אישית עם פלטפורמות קוד פתוח, כמו וורדפרס וכו'. אך עם עלויות פיתוח נמוכות, זמני תצורה ממוזערים ואפליקציות משולבות לחלוטין שעובדות מייד מהקופסה, אנו שמחים להציע ללקוחותינו את אתרי הוויקס.

Technology isometric concept. Digital blocks connection with eac

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

אתה יכול לבחור אתר לעסק שלך שמופעל בכל פלטפורמת ניהול תוכן אחרת או לקבל אתר עם עיצוב מותאם אישית. ובכל זאת, וורדפרס תמיד תהיה האופציה הטובה ביותר. וורדפרס מציעה אפשרויות התאמה אישית ואין לה דרישות תוכנה FTP. אתה מקבל תוספים נהדרים להוסיף פונקציות רבות ככל האפשר לאתר הדיגיטלי שלך.

ההליך לבניית אתרים לעסקים

שלב 1 - מסר

נסתכל ביחד על חזון החברה שלך ונבסס מסר שיגיע לקהל היעד הספציפי שלך.

שלב 2 - אבחון

בשלב הבא אנחנו נאבחן את המצב הנוכחי של העסק שלך.

אנחנו נמדוד את הנתונים של הנכסים הדיגיטליים של העסק שלך ולאחר מכן נבצע ניתוח מתחרים, ניתוח זה יעזור לנו לזהות הזדמנויות ואיומים.

שלב 3 - יישום ותוצאות

על סמך כל המידע הזה נקבע אילו ערוצים דיגיטלים לעסק שלך ויחד ניצור משפך שיווקי דיגיטלי.

זה ישמש כבסיס לכל הפעילויות השיווקיות בדיגיטל.