בניית דפי נחיתה

בנייה ואופטימיזצית דפי נחיתה

האם אתה ידעת שדף נחיתה ממלא תפקיד קריטי באסטרטגיית ההמרת הלקוחות שלך?

דף נחיתה עובד ככלי להמרת מבקרים ברשת ללקוחות פוטנציאליים. עסקים משקיעים אלפי דולרים לצורך אופטימיזציה של קמפיינים דיגיטליים, אך לעתים קרובות הם שוכחים שדף נחיתה מעוצב בצורה גרועה לעולם לא יאפשר להם להמיר גולשים בהצלחה ללקוחות. זו הסיבה שאנחנו ב- makeitmedia הופכים את אופטימיזצית דפי נחיתה לחלק מאסטרטגיית ההמרות שלנו.

הרשה לנו להגדיל את המכירות שלך ולהגדיל את המרות הגולשים שלך בעזרת עיצובים של דפי נחיתה באיכות גבוהה. תן לנו למקסם את ההשפעה הכוללת של העסק שלך עם דפי הנחיתה הטובים ביותר. החל מעסקים בינוניים, עצמאיים ועד ארגונים גדולים, אנחנו מציעים דפי נחיתה מותאמים אישית שיעמדו בכל דרישות הלקוחות שלנו. לצד הגדלת התעבורה באתר שלך, אנו רוצים גם שהלקוחות יקבלו החלטות רכישה. זו הסיבה שאנחנו משקיעים זמן רב ביצירת דפי נחיתה המותאמים להמרה. האם אתה מחפש סוכנות מקצועית שתעזור לך ליצור דפי נחיתה בעלי המרה גבוהה?

מדוע חיוני להשקיע באופטימיזציה של עמודי נחיתה?

דפי נחיתה עוזרים לך להוזיל את ההוצאות שלך להמרת לידים ולהתמקד בשיפור היעילות של הוצאות המודעות שלך. דף נחיתה שתוכנן בקפידה מבטיח לך את ההחזר הגבוה ביותר על הוצאות הפרסום שלך. זה יבטיח שתקבל את ההחזר הרווחי המרבי עם ההשקעה שלך.

 עם תוכן מדויק בנקודות נקודה, לא רק שיחזור ההמרות של דפי נחיתה מעוצב היטב, אלא שהוא ממזער את תקציב לפרסום הממומן שלך על ידי ציון הכיוון הנכון לבצע השקעות. דף נחיתה משכנע יכול להגדיל את הסיכוי שלכם לנחות מכירות פי 3 – פי 5 מדף אינטרנט שנכתב בדרך כלל. 

יותר מ 75% מהעסקים הדיגיטליים בארה”ב לא מצליחים להמיר מבקרים בהצלחה ללקוח פוטנציאלי למרות שירות איכותי רק בגלל שאין להם דף נחיתה כתוב היטב. הבחירה בשירות אופטימיזציה לדפי נחיתה היא דרך חכמה להגדיל את ההכנסות המקוונות. זוהי אסטרטגיה יעילה למדי, בה לא רק אתה משקיע בהמרות אלא גם ביצירת מודעות למותג. עכשיו מה דעתך לשקול השקעה באופטימיזציה של עמוד נחיתה?

מביאים תוצאות עבור דפי נחיתה

עד עכישו דיברתם עם אנשים שמניחים ניחושים פרועים? לא עוד. בואו נוציא את הניחושים מהמשוואה ונעבוד רק עם הגישה מונעת הנתונים שלנו. אנו מביאים תוצאות מדויקות מכיוון שבכל הנוגע לאופטימיזציה של דפי נחיתה, אנו נוקטים בגישה יותר מונעת נתונים בכתיבת התוכן שלך. האג’נדה שלנו היא להמיר מבקרים ללקוחות נצחיים והדרך היחידה לזכות בהם היא באמצעות אותנטיות. בכל אופטימיזציה של דפי נחיתה שאנו מבצעים יש מילות מפתח וביטויים המגובים במספרים מבטיחים. המומחים שלנו לקידום אתרים לוקחים צעד אחד קדימה מהשאר כדי לייעל את הדף שלך. זקוק לשירות אופטימיזציה של המרות לאמין עבור אתר האינטרנט שלך? לחצו למעלה לקביעת פגישה

Software development programming, program coding, processing of programming languages on laptop concept. web development and data processing Isometric vector illustration.

בניית אתרים

בכל הקשור לבניית אתרים לעסקים, אתה זקוק לחברה לבניית אתרים אמינה שיש להם ניסיון רב ביצירת אתרים. יד מיומנת עדיפה על העסקת אדם שלא מצליח ליצור את האתר המושלם מבחינה אסתטית, וכשאתה שוכר חברה לבניית אתרים כדי לבנות אתר רספונסבי מושלם עבור הסחורה שלך, היא צפויה להצליח.

תמונה של חשיפה כפולה של אנשי עסקים רבים.

קידום עסקים

בין אם אתה מנהל חנות מקוונת ובין אם העסק שלך קיים פיזית, הצורך בעסק שלך להופיע בחיפושים מקומיים תמיד יהיה בראש סדר העדיפויות. אתה צריך חברה לקידום אתרים שיכולה לגרום לך להופיע בחיפושים מקומיים בתדירות גבוהה יותר מאשר המתחרים שלך! קידום אתרים במיקום מסויים הוא כרטיס בכיוון אחד המאפשר לקהל שלכם להגיע הרבה יותר מהר אליכם.

ההליך לבניית אתרים לעסקים

שלב 1 - מסר

נסתכל ביחד על חזון החברה שלך ונבסס מסר שיגיע לקהל היעד הספציפי שלך.

שלב 2 - אבחון
בשלב הבא אנחנו נאבחן את המצב הנוכחי של העסק שלך.

אנחנו נמדוד את הנתונים של הנכסים הדיגיטליים של העסק שלך ולאחר מכן נבצע ניתוח מתחרים, ניתוח זה יעזור לנו לזהות הזדמנויות ואיומים.

שלב 3 - יישום ותוצאות
על סמך כל המידע הזה נקבע אילו ערוצים דיגיטלים לעסק שלך ויחד ניצור משפך שיווקי דיגיטלי.

זה ישמש כבסיס לכל הפעילויות השיווקיות בדיגיטל.