מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?

SEO או אופטימיזציה למנועי חיפוש מביא אנשים לאתר שלך באופן אורגני. אמנם ישנם גורמים רבים שמנועי החיפוש מחפשים על מנת לדרג את האתר שלך, אך קודם כל אנו מתמודדים עם הדברים הגדולים ואז מרכיבים את התוכנית לטווח הרחוק מעבר לכך.

אנו מנתחים את הענף שלך, מתייעצים איתך עם מילות המפתח האופטימליות להצלחה, ומייצרים תוכן שיציב אותך בחזית הנושאים הקשורים ליעדים העסקיים שלך.

שירותי אופטימיזציית מנועי החיפוש שלנו כוללים אסטרטגיה לאופטימיזציה באתר ומחוץ לאתר, מחקר מילות מפתח ויצירת תוכן. כל האסטרטגיות הללו מתמקדות בהנעת לידים אורגניים וממוקדים שיעזרו לך לצמוח את העסק שלך.

MAKEITMEDIA היא סוכנות קידום אתרים מובילה המציעה ללקוחות תוצאות חזקות.

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא לא מה שהיה. כל ה”טריקים” פשוט לא עובדים כמו פעם. מה שמייחד אותנו הוא שאנחנו יודעים מה יכול לעזור לך להמשיך בדרך הנכונה, ממש עכשיו. קמפיין מוצלח באמת של מנוע חיפוש דורש יותר מתיקון חד פעמי, אלא שינוי מוסדר של “סגנון חיים” כולל אסטרטגיית רכישת חיפוש, אופטימיזציה של תוכן, מדיה חברתית, ועוד הרבה יותר לתוצאות לכל החיים. אנו נתייעץ איתך לגבי תוכן האתר שלך, מבנה ונביא לך דירוג!

ההליך לבניית אתרים לעסקים

שלב 1 - מסר

נסתכל ביחד על חזון החברה שלך ונבסס מסר שיגיע לקהל היעד הספציפי שלך.

שלב 2 - אבחון
בשלב הבא אנחנו נאבחן את המצב הנוכחי של העסק שלך.

אנחנו נמדוד את הנתונים של הנכסים הדיגיטליים של העסק שלך ולאחר מכן נבצע ניתוח מתחרים, ניתוח זה יעזור לנו לזהות הזדמנויות ואיומים.

שלב 3 - יישום ותוצאות
על סמך כל המידע הזה נקבע אילו ערוצים דיגיטלים לעסק שלך ויחד ניצור משפך שיווקי דיגיטלי.

זה ישמש כבסיס לכל הפעילויות השיווקיות בדיגיטל.