בניית אתרים בוורדפרס

אנחנו נוביל אותך להצלחה דיגיטלית באמצעות בניית אתרי וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

איפה מתחילים באתר וורדפרס?

האם אתה יודע שאתרי וורדפרס לוקחים את הרוב המוחלט בשוק כשמדובר באתרים דיגיטליים? יש להם קהל מעריצים נרחב ביותר בעיקר בגלל שוורדפרס היא אחת מפלטפורמות ה- CMS (מערכת ניהול תוכן) המועדפות עבור בוני אתרים ברחבי העולם.

מדוע וורדפרס היא האופציה הטובה ביותר עבור יזמים ועסקים כאחד?

התשובה היא קלות הנגישות. האם אתה מחפש אתר וורדפרס התואם לחלוטין את הדרישות המגוונות של העסק שלך? מה דעתך לשכור את מפתחי אתרי וורדפרס המתאימים ליצירת תמונה דיגיטלית מושלמת לאינטרנט. קבל אתר וורדפרס תואם לחלוטין, עם תוספת פונקציות ופונקציונליות עם בלוג סמכותי!
אתה יכול לבחור אתר לעסק שלך שמופעל בכל פלטפורמת ניהול תוכן אחרת או לקבל אתר עם עיצוב מותאם אישית ב- PHP, HTML5 ו- Javascript. ובכל זאת, וורדפרס תמיד תהיה האופציה הטובה ביותר. וורדפרס מציעה אפשרויות התאמה אישית ואין לה דרישות תוכנה FTP. אתה מקבל תוספים נהדרים להוסיף פונקציות רבות ככל האפשר לאתר הדיגיטלי שלך. זה יכול להפעיל אתר מפואר וגם לאפשר לך לנהל את דף הבלוג של העסק שלך ובכך לקדם בצורה יוצאת דופן בעזרת הידע המקצועי שרכשת לאורך השנים כדי לעזור לעסק שלך למכור ללקוחות מתי שאתה רוצה, מה שאתה רוצה ובכל מקום שתרצה.
מהם היתרונות של יצירת אתר בוורדפרס?

וורדפרס היא תוכנה קלה לשימוש. גם אם אין לך שום ידע מוקדם בקידוד ובמסגרות, אתה עדיין יכול להשיג אתר יוצא דופן ולנהל אותו מהעסק הפיזי שלך או מהבית שלך. 

חלק מהיתרונות של השימוש בוורדפרס הם:


1. קלות נגישות
2. ניווט מהיר
3. מגוון נושאים ותוספים
4. אין עריכת HTML
5. שליטה מרבית בתוכן ובעיצוב
6. בלוג שנבנה מראש למאמרים

האם אוכל לבצע שינויים באתר וורדפרס שלי לאחר פרסומו?

כן, תהיה לך שליטה מוחלטת באתר וורדפרס שלך לאחר השלמתו. כדי להבטיח לך את השליטה האולטימטיבית, אנו מעבירים לך כל דרישת גישה, כך שתוכל לבצע את השינויים באתר שלך בהמשך, בהתאם לדרישתך. במקרה שאתה לא רוצה לעשות זאת בעצמך, אתה תמיד יכול ליצור איתנו קשר, ואנחנו נהיה יותר מוכנים לסייע לך בדרישות.

האם אתרי וורדפרס שאתם בונים מותאמים לנייד?
אנחנו לא רק בונים אתרי וורדפרס המותאמים לניידים, אלא גם מוודאים שהם מותאמים אישית לדרישותיך המדויקות. בעת עיצוב דפי האתר שלך ידידותיים לנייד, אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לפרטי עיצוב ופיתוח. אנו שואפים ליצור אתר מדהים עבורך.
כמה זמן לוקח לכם להשלים אתר?

בדרך כלל, אנו לוקחים כמעט שבועיים עד 4 שבועות ליצור אתר ללקוחותינו, חשוב לנו מאוד שהם יספקו לנו את כל הפרטים הדרושים כדי לעלות את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. אם ללקוחותינו יש דרישות ספציפיות בהתאם לתקציב ולזמן שלהם, התקופה יכולה להאריך עד חודש או חודשיים.

ההליך לבניית אתרים וורדפרס לעסקים

שלב 1 - מסר

נסתכל ביחד על חזון החברה שלך ונבסס מסר שיגיע לקהל היעד הספציפי שלך.

שלב 2 - אבחון
בשלב הבא אנחנו נאבחן את המצב הנוכחי של העסק שלך.

אנחנו נמדוד את הנתונים של הנכסים הדיגיטליים של העסק שלך ולאחר מכן נבצע ניתוח מתחרים, ניתוח זה יעזור לנו לזהות הזדמנויות ואיומים.

שלב 3 - יישום ותוצאות
על סמך כל המידע הזה נקבע אילו ערוצים דיגיטלים לעסק שלך ויחד ניצור משפך שיווקי דיגיטלי.

זה ישמש כבסיס לכל הפעילויות השיווקיות בדיגיטל.