האתר משקף בצורה מדויקת את רצון הלקוחות שלנו – האתר מינימליסטי עד כמה שאפשר, ועם זאת ניתנת תשומת לב יתרה לכל פרט ופרט בעיצובו: החל מהתמקדות המשתמש בפריטי הלבוש, דבר שנעשה בשילוב של כמה גישות ודרכים שונות בעיצוב האתר, לדוגמא תמונות עם רקע אחיד בצבעים בהירים שנמצאים ממש במרכז דף הבית (ובעצם, כמעט בכל דף באתר), דבר שמושך המון תשומת לב וממקד את המשתמש בפרטי הלבוש, ועד לקישור כל המדיות החברתיות ודרכי ההתקשרות למותג האופנה בכדי שלמשתמש תהיה אפשרות להיכנס לכמה שיותר מעגלים המזוהים עם החברה, ובכך להגדיל את קהל הלקוחות במהירות גבוהה יותר.