הפרחים של אורן

חנות פרחים

מידע על הפרויקט

מידע על הלקוח

מי הלקוח?

הפרחים של אורן היא חנות פרחים ומתנות שמתאימה לכל סוגי האירועים ומציעה מגוון שירותים רחב ומתאימה כל זר ומתנה לכל סוג אירוע ולכל לקוח במקצועיות ואדיבות. החנות קיימת מעל 10 שנים ומספקת שירותים של הזמנות ומשלוחים בכל אזור המרכז.

מה המטרה של הלקוח?

הפרחים של אורן ביקשו להגדיל את קהל הלקוחות שלהם, להתמקד ולתת חשיפה רחבה יותר למוצרים מסויימים, ובנוסף להנגיש ולהדגיש את שירותי המשלוחים באתר. הלקוח ביקש לקטלג את כל הפריטים בחנות כדי להביא לחשיפה של מוצרים פחות מוכרים ושירותים שונים של העסק.

מידע על הפרויקט

הצלחה

דף הבית מתחיל בהקדמה תמציתית ועניינית שמספקת את כל המידע שהלקוח צריך לדעת כגון סוגי המוצרים והשירותים, התנהלות מול הלקוח ומיקום העסק. לאחר ההקדמה מגיע תפריט שמושך את העין עם תמונות שמתארות באופן מדויק את הקטגוריה ונותנים הכוונה מהירה למה שהלקוח צריך ומחפש. כדי להגדיל את קהל הלקוחות האתר מכיל כפתור שמוביל לשיחת WhatsApp עם בעל העסק גם דרך המחשב וגם בגרסת המובייל של האתר. בנוסף, האתר קודם גם באופן ממומן, וגם באופן אורגני ע”י כתיבת מאמרים מקצועיים בנושאים שנוגעים לתחום העיסוק, שמקדמים את האתר במנועי החיפוש השונים. האתר הפרחים של אורן עלה לאוויר לפני למעלה מחצי שנה, וניתן לראות עלייה עקבית גם בכמות הכניסות והצפיות בעמודים שונים באתר, וגם בשטח- בעל העסק מספר על עלייה מתמדת בכמות הלקוחות שלו, ובכמות הלקוחות שמגיעים דרך מספר ה-WhatsApp העסקי ודרך אתר האינטרנט.