שיווק ומכירות בשוק האמריקאי

העולם הפך לדיגיטלי, ואנחנו איתו.

הצוות שלנו מלא בהוגים אסטרטגיים, יוצרי תוכן וטכנולוגים חדשניים שכל כך משולבים בחידושים ובטכנולוגיה העדכניים ביותר, עד שדיגיטל היא שפת האם שלנו.

תמיכה מלאה ומקיפה בסטארט-אפים בתהליך הפריצה לשוק האמריקאי

אנו עוזרים לכם להכיר את החוקים המקומיים, למצוא שותפויות עסקיות מתאימות, לגייס הון מהשוק המקומי בדרכים שונות ועוד הרבה יותר – הכל עם יחס אישי!

ארה”ב היא הכלכלה הגדולה בעולם, והיא במקרה גם אחד השווקים התחרותיים ביותר לסטארט-אפים לפרוץ אליהם. עם זאת, זה לא אומר שזה צריך להיחשב כמשימה בלתי אפשרית. ישנן מספר דרכים שבהן חברה יכולה להתחיל במסע שלה אל השוק האמריקאי ולהגיע להצלחה שם – אך מעטות מספקות תמיכה כה נרחבת למטרה זו כמונו.

תפרוץ לשוק האמריקאי היום

M.I.M הוא השער שלך לפתיחת העסק שלך באמריקה! אנו מציעים שירות ייחודי של ליווי סטרטאפים שנמצאים בשלבי גיוס הון וארגונים קיימים עם מספר מוצרים שמוכנים לפריצת השוק עוד היום, נלמד אותך את ההבדלים התרבותיים והשיטה שלנו למציאת לקוחות כדי שתמשיך להגיע לתוצאות שהצבת לחברה מבלי שתצטרך לנחש בעצמך.

MIM היא חברת שיווק דיגיטלי וייעוץ איכותית, בעלת ניסיון עשיר, המספקת לארגונים בינלאומיים הדרכה מותאמת אישית בכל דבר, החל מכניסה לעולם הדיגיטלי ועד מציאת משקיע לאקזיט. נציג M.I.M יעבוד איתך צמוד כדי למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר עבור הצרכים שלך, יעזור לך לפרוץ לשווקים בינלאומיים מהמקום בו אתה נמצא היום.

מה הלקוחות שלך חושבים וצריכים

האם יש לך את התובנות הדרושות לך על הלקוחות שלך כדי להמשיך להוביל אותם למכירה? באקלים עסקי המשתנה במהירות, קריטי לדעת מה הלידים והלקוחות הפוטנציאליים שלך חושבים על המותג שלך ומה מניע את החלטות הקנייה שלהם.

בעולם המשתנה בו אנו חיים, ובגישה מיידית למתחרים שלך, אתה יכול להיות בטוח שהצרכים והמחשבות של הלקוח שלך משתנים לעתים קרובות. כתוצאה מכך, עליך להיות בקשר שוטף עם הלקוחות שלך כדי להבין אותם ולהגיב לשינויים אלו.

ל M.I.M יש את המומחיות להתקשר ולקבל את התובנה הקריטית ביותר לעסק שלך. אנחנו יכולים ליצור קשר עם הלקוחות בתור שלוחה של מחלקת השיווק הפנימית שלך כדי שהשיחות והתבונות ישארו אצלך. אנו יכולים גם לסכם את הנתונים שאנו לוכדים כדי לאפשר לאנליסטים שלך לקבל החלטות עסקיות מושכלות, המובילות לתוצאות מיטביות.