שותפים עסקים פוטנציאליים

מה זה שותפות עסקית ?

שותפות עסקית היא מערכת יחסים משפטית שנוצרת לרוב על ידי הסכם כתוב בין שני אנשים או חברות או יותר. השותפים משקיעים את כספם בעסק, וכל שותף נהנה מכל רווח וסופג חלק מכל הפסדים.

לעתים קרובות השותפות כעסק חייבת להירשם בכל המדינות שבהן היא עושה עסקים. לכל מדינה עשויות להיות כמה סוגים שונים של שותפויות שאתה יכול ליצור, לכן חשוב לדעת את האפשרויות לפני שאתה נרשם

איך שותפות עסקית עובדת?

חלק מהשותפויות כוללות יחידים העובדים בעסק, בעוד ששותפויות אחרות עשויות לכלול שותפים בעלי השתתפות מוגבלת וגם אחריות מוגבלת לחובות העסק ולכל תביעה שתוגש נגדו.

שותפות, בניגוד לתאגיד, אינה ישות נפרדת מהבעלים הפרטיים. שותפות דומה לעסק של בעלים יחיד או קבלן עצמאי מכיוון שבשני סוגי העסקים הללו, העסק אינו נפרד מהבעלים למטרות אחריות.

מס הכנסה אינו משולם על ידי השותפות עצמה. לאחר חלוקת הרווחים או ההפסדים בין השותפים, כל שותף משלם מס הכנסה על החזר המס האישי שלו.

איך M.I.M עוזרת במציאת שותפות עסקית ?

לM.I.M יש קהל רחב של לקוחות ממגוון תעשיות ומקומות בעולם, אך לפני שאנחנו מפגישים בניכן לבין הלקוחות  אנחנו נשב וננתח מדוע אתם מעוניינים להביא שותף. האם אתם מחפשים בעל מיומנויות מסויימת? או שאתה מביא מישהו כדי שיוריד את הלחץ בעבודה?

פגישה להבנת מה אתה מחפש ומה אתה מקווה לפגוש היא הצעד הראשון בהסדר שותפות מוצלח.

לאחר שתחליט מה אתה מחפש הגיע הזמן להיות אגרסיבי, בחיפוש האחרון של החברה ייצרנו למעשה משפך שיווקי מלא במועמדים פוטנציאליים בתחומים שבעל העסק הגדיר לנו, מתוך המשפך הצלחנו להוציא מעל 25 כל שבוע והגענו בסוף החודש ל112 פגישות זום שקבענו לבעל העסק שרכש את השירותים שלנו.

גם כשלא ענו לנו שותפים פוטנציאלים בארה”ב ידענו איך להכווין את המשרד שלנו בארה”ב מול השותף הפוטנציאלי כדי להגיע לשיח פיזי ומשם לפגישה

אין אתגר שלא צלחנו