לידים יוצאים - B2B

קח את הצעד הראשון לקראת שינוי

כניסה לשוק האמריקאי עם לידים יוצאים - B2B

יצירת לידים יוצאים

אנחנו נדרשים לעתים קרובות לייצר לידים, רוב הטכניקות שלנו בשיטת לידים יוצאים דורש מאיתנו לפעול כצוות מכירות וירטואלי פנימי של הלקוחות שלנו. חברות רבות פונות אלינו משום שאין להן את המשאבים להתקשר אל כל העסקים שהם רוצים לעבוד איתם.

M.I.M יכולה לשפר את יוזמות המכירות שלך, ליצור פרופיל של העסקים הרצויים תוך איסוף מודיעין מכירות קריטי ישירות ממקבלי ההחלטות. כלקוח שלנו, צוות המכירות שלך יכול להתרכז בהשלמת עסקאות בזמן שאנו מספקים תובנות קריטיות לגבי שיתופי פעולה ותהליך קבלת ההחלטות של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

השבחת הלידים

אם אתה מוצא את עצמך במצב שבו אתה לא יכול לחזור ללידים שקיבלת בזמן, M.I.M יכולה לעזור!

המומחים של M.I.M יכולים לנהל את פרופיל ה Linkedin לשפר את איכות הלידים שלך ובכך לחסוך זמן יקר לצוות המכירות שלך.

צוות המכירות יודו לכם ויסגרו עסקאות נוספות כשהפרטים והלידים שנעביר להם יאפשרו להם להתמקד במכירה ללקוח פוטנציאלי ויחסוך זמן יקר בחיפוש אחריו.

למכור בכל מקום ובכל זמן

אם תהליך המכירה שלך כולל פגישה וירטואלית או אישית, M.I.M יכולה לקבוע פגישות בשמך. מחלקת יצירת קשר ללידים יוצאים יכולה להשתמש ביומן משותף כדי להבטיח שפגישות לא יתנגשו, אנו יכולים להקצות את התפקיד לאדם הנכון תוך התחשבות באחריות תפקודית, גיאוגרפיה ועומס עבודה.

מה הלקוחות שלך חושבים וצריכים

האם יש לך את התובנות הדרושות לך על הלקוחות שלך כדי להמשיך להוביל אותם למכירה? באקלים עסקי המשתנה במהירות, קריטי לדעת מה הלידים והלקוחות הפוטנציאליים שלך חושבים על המותג שלך ומה מניע את החלטות הקנייה שלהם.

בעולם המשתנה בו אנו חיים, ובגישה מיידית למתחרים שלך, אתה יכול להיות בטוח שהצרכים והמחשבות של הלקוח שלך משתנים לעתים קרובות. כתוצאה מכך, עליך להיות בקשר שוטף עם הלקוחות שלך כדי להבין אותם ולהגיב לשינויים אלו.

ל M.I.M יש את המומחיות להתקשר ולקבל את התובנה הקריטית ביותר לעסק שלך. אנחנו יכולים ליצור קשר עם הלקוחות בתור שלוחה של מחלקת השיווק הפנימית שלך כדי שהשיחות והתבונות ישארו אצלך. אנו יכולים גם לסכם את הנתונים שאנו לוכדים כדי לאפשר לאנליסטים שלך לקבל החלטות עסקיות מושכלות, המובילות לתוצאות מיטביות.